Toimitusehdot

Toimitusehdot

1  Yleiset ehdot

 

Tilaajan tulee olla 18 vuotta täyttänyt. Tilaukset tehdään sähköpostitse tai puhelimitse. 

Tilauksen yhteydessä ostajan tulee kuitenkin antaa suostumuksensa, että Rafterline Oy (myöhemmin Myyjä) rekisteröi henkilötiedot tuotteiden toimitusta varten asiakasrekisteriinsä. Kuluttajan antamat asiakastiedot ovat luottamuksellisia. Myyjä sitoutuu olemaan luovuttamatta Kuluttajan tietoja ulkopuolisille.

 

2  Tilauksen sitovuus

 

2.1 Yhteydenpito osapuolten välillä tapahtuu joko sähköpostitse tai puhelimitse. Kuluttaja sitoutuu
       tilauksensa tehtyään tarkkailemaan sähköpostiaan tilausvahvistuksen vastaanottamiseksi.

 

2.2 Kuluttajalla on velvollisuus tarkistaa tilausvahvistuksen sisältö ja oikeellisuus kuten mitat, määrät ja muut ominaisuudet

 

2.3 Sitova kauppasopimus tulee voimaan, kun Myyjä on lähettänyt kirjallisen tilausvahvistuksen sähköpostitse ja Kuluttaja on hyväksynyt sen. Kuluttajalla on velvollisuus tarkistaa tilausvahvistuksen sisältö oikeaksi.

 

3  Hinnat

Voimassaoleva hinta on Myyjän tarjouksessa tai internet sivustollaan ilmoittama hinta. Tarjottu hinta on voimassa tarjousasiakirjassa ilmoitetun ajan. Myyjä pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin, mikäli se on selkeästi virheellinen tai on tapahtunut inhimillinen virhe.

 

4  Toimitus

 

4.1 Tuotteitten toimitustapa ilmoitetaan tarjouksessa ja tilausvahvistuksessa. Tuotteet toimitetaan ostajan ilmoittamaan postinumerolliseen osoitteeseen.

 

4.2 Toimitusaika vaihtelee eri tuotteilla. Tuotteiden toimitusaika ilmoitetaan tarjouksessa sekä tilausvahvistuksessa. Suurin osa tuotteita toimitetaan 1-4 viikon toimitusajalla. Toimitusaika vahvistetaan aina kirjallisella tilausvahvistuksella. Tilausvahvistus lähetetään Kuluttajan ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen viimeistään 5 arkipäivän sisällä tilauksen saapumisesta Myyjälle.  

 

4.3 Sivustolla www.woodshop.fi hinnoiteltuja tuotteita toimitetaan vain Manner-Suomeen ellei muuta erikseen sovita.

 

5  Maksaminen

 

Tilatuista tuotteista lähetetään erillinen lasku sähköpostitse ostajan sähköpostiin. Laskun maksaminen toimii samalla tilausvahvistuksena ellei muuta kirjallisesti ole sovittu.

 

6  Palautukset

 

Asiakasräätälöidyillä ja keräillyillä tuotteilla tai asiakkaalle erikseen suunniteltluilla tuotteilla ei ole palautusoikeutta kuin erikseen sovittaessa.

Kuluttaja-asiakkaalla on toimitettujen sivustolla hinnoiteltujen vakiotuotteiden osalta 14 vuorokauden palautusoikeus. Kaikissa palautusta ja vaihtoa koskevissa tilanteissa on tehtävä ilmoitus Myyjälle 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta palautuksen sopimiseksi. ilmoitus tehdään asiakaspalveluun. Palautus on tehtävä 14 päivän kuluessa palautusilmoituksesta.

Palautuksen kustannuksista vastaa Kuluttaja. Kauppasumma palautetaan kohtuullisen ajan kuluessa, kuitenkin viimeistään 14 vrk kuluessa siitä, kun olemme saaneet palautusilmoituksen. Kauppasummaa ei palauteta, ennen kuin tuotepalautus on vastaanotettu. 

 

7  Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

 

Kuluttajan on syytä lähetystä vastaanottaessa tarkistaa sen kunto kuljettajan (tai muun kuljetusliikkeen
 edustajan) läsnä ollessa. Mikäli tilattu tuote/tuotteet ovat vaurioituneet, tulee vastaanottajan pyytää tavarankuljettajaa tekemään heti vahinkoilmoitus, eli rahtikirjaan laitetaan merkintä vauriosta ja kuljettajan allekirjoitus +  
 nimenselvennys. Tämän jälkeen Kuluttajan tulee ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme sopiakseen
 uuden tuotteen toimittamisesta.

 

8  Reklamaatio

Mikäli Kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tuote on vaurioitunut tms., tulee Kuluttajan ilmoittaa asiasta välittömästi, kuitenkin viimeistään 7 pv sisällä asiakaspalveluumme. Virheellinen toimitus palautetaan Myyjän antamien ohjeiden mukaisesti (kohta 6). Saatuaan palautetun tavaran, Myyjä palauttaa jo maksetun kauppahinnan asiakkaalle.

 

9  Ylivoimainen este

Myyjä ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Myyjän vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Myyjän toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

 

10  Riitojen ratkaisu

 

10.1 Tästä sopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia. 

Asiakaspalvelu  

Puhelin: 010-2794221
Sähköposti: info@woodshop.fi